Breakout sessie: MijnZaken, track & trace ook voor uw inwoners?
MijnZaken is een waardevolle service voor inwoners en ondernemers, die hen de mogelijkheid biedt om de statusinformatie van hun product of dienst te volgen. Dit verbetert de klanttevredenheid en -ervaring en voorkomt onnodige contacten, waardoor kosten worden verminderd. Het doel is om inzicht, overzicht en uitzicht te bieden aan zowel inwoners als medewerkers, en dit wordt aangeboden vanuit de Omnichannel kanaalstrategie. NL Design System componenten zijn hierin deelbaar voor gemeenten. De ontwikkeling is gebaseerd op de API-standaarden zaakgericht werken (ZGW) vanuit Common Ground om het ook kanaalonafhankelijk aan te bieden. Laat je inspireren door de demo presentaties MijnZaken bij o.a. mijndenhaag.nl, neem kennis van de ontwikkelingen van mijnoverheid.nl op MijnZaken en we geven een vooruitblik naar overige nieuwe generieke services in ontwikkeling. Kom en zie hoe MijnZaken ook mogelijk te realiseren is bij jouw gemeente.